Typ tekstu: Książka
Tytuł: Alkohol a społeczeństwo. Postawy i zachowania Polaków wobec alkoholu i problemów alkoholowych
Rok: 2004
badanych, wykształceniem, statusem zawodowym, wielkością miejscowości zamieszkania, oraz intensywnością praktyk religijnych. Nie występuje natomiast - wbrew oczekiwaniom - istotny statystycznie związek między poziomem dochodów na głowę w rodzinie i liczbą osób w gospodarstwie domowym a faktem kupowania poza legalną siecią dystrybucji.
Warto zwrócić uwagę i na to, że siła związku czynników społeczno-demograficznych z faktem kupowania nielegalnego alkoholu jest zróżnicowana w zależności od rodzaju alkoholu. Płeć, na przykład, wiąże się z zakupami piwa i wódki (zdecydowanie częściej kupują mężczyźni), jednak w przypadku wina różnica między kobietami i mężczyznami nie jest istotna. Także wiek i status zawodowy nie różnicują kupujących wino, wiążą się natomiast
badanych, wykształceniem, statusem zawodowym, wielkością miejscowości zamieszkania, oraz intensywnością praktyk religijnych. Nie występuje natomiast - wbrew oczekiwaniom - istotny statystycznie związek między poziomem dochodów na głowę w rodzinie i liczbą osób w gospodarstwie domowym a faktem kupowania poza legalną siecią dystrybucji. <br> Warto zwrócić uwagę i na to, że siła związku czynników społeczno-demograficznych z faktem kupowania nielegalnego alkoholu jest zróżnicowana w zależności od rodzaju alkoholu. Płeć, na przykład, wiąże się z zakupami piwa i wódki (zdecydowanie częściej kupują mężczyźni), jednak w przypadku wina różnica między kobietami i mężczyznami nie jest istotna. Także wiek i status zawodowy nie różnicują kupujących wino, wiążą się natomiast
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego