Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).
Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach przypomina karoserię rajdówki: błotniki są tu węższe, brakuje klatki z rur o wysokiej wytrzymałości. Wnętrze zwykłego Clio jest też na pewno bardziej przytulne, w pełni wyściełane tapicerką, z normalną deską rozdzielczą, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa i płytko profilowanymi fotelami. Maxi od środka to przewaga treści nad formą - nagie blachy, mocno "trzymające" fotele, szelkowe pasy, system gaśniczy i wyłączniki zasilania.
A jak się nimi jeździ? Zwykłe Clio oferuje dość komfortowe warunki. W Clio Maxi nie ma ani krztyny wygody, jest głośno, koszmarnie trzęsie
A, wykorzystywanym w mistrzostwach Polski przez Bogdana Herinka (Waldemar Doskocz jeździ takim samym autem).<br>Nadwozie samochodu seryjnego tylko w ogólnych zarysach przypomina karoserię rajdówki: błotniki są tu węższe, brakuje klatki z rur o wysokiej wytrzymałości. Wnętrze zwykłego Clio jest też na pewno bardziej przytulne, w pełni wyściełane tapicerką, z normalną deską rozdzielczą, bezwładnościowymi pasami bezpieczeństwa i płytko profilowanymi fotelami. Maxi od środka to przewaga treści nad formą - nagie blachy, mocno "trzymające" fotele, szelkowe pasy, system gaśniczy i wyłączniki zasilania.<br>A jak się nimi jeździ? Zwykłe Clio oferuje dość komfortowe warunki. W Clio Maxi nie ma ani krztyny wygody, jest głośno, koszmarnie trzęsie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego