Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
ADIA. Te dwie pierwsze firmy uzgodniły, że nie będą konkurować z ADIA w jej podstawowej sferze działania. Komisja UE unieważniła to porozumienie.

5.3.4. Utrzymywanie lojalności klientów wobec punktów sprzedaży detalicznej

Istotnym kierunkiem działań firm handlowych w krajach Unii Europejskiej jest dążenie do utrzymywania lojalności klientów wobec punktów sprzedaży detalicznej. Badania wykazały bowiem, że utrzymanie i przyciągnięcie do sklepu nieregularnych klientów jest bardziej celowe, niż pozyskiwanie nowych nabywców. Według szacunków specjalistycznego czasopisma "Progresive Grocer", aby przyciągnąć nowego konsumenta trzeba wydatkować 5 razy więcej, niż aby zadowolić dotychczasowego klienta.
Takie przedsięwzięcia są istotne, ponieważ lojalność nabywców europejskich wobec sklepów detalicznych nie
ADIA. Te dwie pierwsze firmy uzgodniły, że nie będą konkurować z ADIA w jej podstawowej sferze działania. Komisja UE unieważniła to porozumienie.<br><br>&lt;tit&gt;5.3.4. Utrzymywanie lojalności klientów wobec punktów sprzedaży detalicznej&lt;/&gt;<br><br>Istotnym kierunkiem działań firm handlowych w krajach Unii Europejskiej jest dążenie do utrzymywania lojalności klientów wobec punktów sprzedaży detalicznej. Badania wykazały bowiem, że utrzymanie i przyciągnięcie do sklepu nieregularnych klientów jest bardziej celowe, niż pozyskiwanie nowych nabywców. Według szacunków specjalistycznego czasopisma "Progresive Grocer", aby przyciągnąć nowego konsumenta trzeba wydatkować 5 razy więcej, niż aby zadowolić dotychczasowego klienta.<br>Takie przedsięwzięcia są istotne, ponieważ lojalność nabywców europejskich wobec sklepów detalicznych nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego