Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przeliczania punktów na kupony o określonej wartości. Dodatkowo wysłano posiadaczom kart kupony na konkretne towary o wartości 3,5 funta każdy. Stali klienci byli zapraszani na specjalne imprezy organizowane w sklepach, np. na degustacje itd. Program ten oceniono pozytywnie, gdyż prawdopodobnie dzięki niemu firma Tesco wyparła z pierwszego miejsca czołowego detalistę na tym rynku - firmę Sainsbury. Według badań z marca 1995r. udział Tesco w rynku wynosił 20,4%, podczas gdy udział rynkowy Sainsbury - 19,3%.
Innym przykładem jest przedsięwzięcie sieci francuskich sklepów Casino, Galeries Lafayette i Bazar de l'Hotel de Ville. Akcję nazwano Points Ciel, czyli Podniebne Punkty. Podjęto współpracę z
przeliczania punktów na kupony o określonej wartości. Dodatkowo wysłano posiadaczom kart kupony na konkretne towary o wartości 3,5 funta każdy. Stali klienci byli zapraszani na specjalne imprezy organizowane w sklepach, np. na degustacje itd. Program ten oceniono pozytywnie, gdyż prawdopodobnie dzięki niemu firma Tesco wyparła z pierwszego miejsca czołowego detalistę na tym rynku - firmę Sainsbury. Według badań z marca 1995r. udział Tesco w rynku wynosił 20,4%, podczas gdy udział rynkowy Sainsbury - 19,3%.<br>Innym przykładem jest przedsięwzięcie sieci francuskich sklepów Casino, Galeries Lafayette i Bazar de l'Hotel de Ville. Akcję nazwano Points Ciel, czyli Podniebne Punkty. Podjęto współpracę z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego