Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w krajach Europy Zachodniej już w latach siedemdziesiątych. Ocenia się, że tendencje te będą kontynuowane także w latach dziewięćdziesiątych. W takich krajach, jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania, w których sprzedaż koncentruje się w ręku kilku wielkich detalistów, niewielkie firmy handlowe i sklepy konkurują z gigantami oferując produkty szczególnie wysokiej jakości. Odpowiedzią drobnych detalistów na wzrost znaczenia dużych firm handlowych jest łączenie owych sił.
Inną możliwością działania drobniejszych firm handlowych czy sklepów detalicznych jest włączanie się do systemów franchisingowych, tworzonych przez wielkie firmy. Na początku 1993r. w handlu
różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w krajach Europy Zachodniej już w latach siedemdziesiątych. Ocenia się, że tendencje te będą kontynuowane także w latach dziewięćdziesiątych. W takich krajach, jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania, w których sprzedaż koncentruje się w ręku kilku wielkich detalistów, niewielkie firmy handlowe i sklepy konkurują z gigantami oferując produkty szczególnie wysokiej jakości. Odpowiedzią drobnych detalistów na wzrost znaczenia dużych firm handlowych jest łączenie owych sił.<br>Inną możliwością działania drobniejszych firm handlowych czy sklepów detalicznych jest włączanie się do systemów franchisingowych, tworzonych przez wielkie firmy. Na początku 1993r. w handlu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego