Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
wersję drogową, początkowo z 50-, a następnie 60-konnym silnikiem. Stutz, zafascynowany wyścigami, prezentował swe auta na wszystkich ważniejszych imprezach, powoli zdobywając coraz większe uznanie publiczności. Auta oferowano z różnymi nadwoziami, ale najbardziej spodobało się dwuosobowe, odkryte Bearcat. Były to szybkie i "brutalne" maszyny; plotka głosiła, że sprężyny sprzęgieł Bearcatów dlatego były tak twarde, żeby nie mogły ich prowadzić kobiety!
W 1917 roku produkcja u Stutza przekroczyła 2000 sztuk. Żeby zdobyć kapitał na rozbudowanie zbyt ciasnej fabryki, firma wyemitowała akcje. Pech chciał, że stały się one przedmiotem machinacji nowojorskiego finansisty Alana Rayana, który chciał przejąć całkowitą kontrolę nad Stutzem. Harry musiał opuścić
wersję drogową, początkowo z 50-, a następnie 60-konnym silnikiem. Stutz, zafascynowany wyścigami, prezentował swe auta na wszystkich ważniejszych imprezach, powoli zdobywając coraz większe uznanie publiczności. Auta oferowano z różnymi nadwoziami, ale najbardziej spodobało się dwuosobowe, odkryte Bearcat. Były to szybkie i "brutalne" maszyny; plotka głosiła, że sprężyny sprzęgieł Bearcatów dlatego były tak twarde, żeby nie mogły ich prowadzić kobiety!<br>W 1917 roku produkcja u Stutza przekroczyła 2000 sztuk. Żeby zdobyć kapitał na rozbudowanie zbyt ciasnej fabryki, firma wyemitowała akcje. Pech chciał, że stały się one przedmiotem machinacji nowojorskiego finansisty Alana Rayana, który chciał przejąć całkowitą kontrolę nad Stutzem. Harry musiał opuścić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego