Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg strategii marketingowych, a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu marketingu przez normy o charakterze prawnym. Nawiasem mówiąc regulacje prawne dotyczące problemu reklamy i promocji alkoholi do dnia dzisiejszego są w Polsce niezwykle interesujące, a ich wykładnia budzi liczne kontrowersje. Pojawia się bowiem pytanie, czy w kraju, w którym dominuje nadmierne spożycie trunków wysokoprocentowych, czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne.
Być może warto zastanowić się nad faktem
momencie, w którym uwarunkowania prawne w coraz silniejszym stopniu zaczynały ograniczać możliwości reklamy lekkich alkoholi. Pod względem czynników wpływających na przebieg strategii marketingowych, a zatem i reklamowych nadrzędny stawał się wpływ na procesu marketingu przez normy o charakterze prawnym. Nawiasem mówiąc regulacje prawne dotyczące problemu reklamy i promocji alkoholi do dnia dzisiejszego są w Polsce niezwykle interesujące, a ich wykładnia budzi liczne kontrowersje. Pojawia się bowiem pytanie, czy w kraju, w którym dominuje nadmierne spożycie trunków wysokoprocentowych, czyli po prostu wódki, silne zaostrzanie ograniczeń reklamy i promocji piwa i lekkich win jest w ogóle sensowne. <br>Być może warto zastanowić się nad faktem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego