Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 38
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1975
halogenowe. Oczywiście można zarzucić tej próbie, że w przypadku dużego reflektora okrągłego i reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale takie właśnie żarówki dopuszczone są do użytku i na razie nic nie wskazuje na to, aby pojawiła się żarówka jednowłóknowa o mocy 60 W.
Próby, których wyniki najlepiej jest ocenić na zdjęciach, potwierdziły w całej pełni twierdzenie, że najlepsze wyniki dają tradycyjne reflektory okrągłe, pojedyncze, za to o godziwej średnicy. Popatrzmy więc na zdjęcia.
T. S.


Po
halogenowe. Oczywiście można zarzucić tej próbie, że w przypadku dużego reflektora okrągłego i reflektora prostokątnego stosowano żarówkę H4 mającą moc 55 i 60 watów, odpowiednio dla światła mijania i światła drogowego, zaś w podwójnych reflektorach używano żarówki jednowłóknowej H1 o mocy 55 W. Fakt, ale takie właśnie żarówki dopuszczone są do użytku i na razie nic nie wskazuje na to, aby pojawiła się żarówka jednowłóknowa o mocy 60 W.<br>Próby, których wyniki najlepiej jest ocenić na zdjęciach, potwierdziły w całej pełni twierdzenie, że najlepsze wyniki dają tradycyjne reflektory okrągłe, pojedyncze, za to o godziwej średnicy. Popatrzmy więc na zdjęcia.<br>&lt;au&gt;T. S.&lt;/au&gt;<br>&lt;gap&gt;<br><br>Po
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego