Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 10 (18)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
zrobić. Firmy promują ludzi, którzy wierzą, że wyznaczonej pracy nigdy za dużo. Jednocześnie pozbywają się wiecznie narzekających, opornych i jęczących.
- Na początku mojej pracy w public relation dostałam zadanie prawie niemożliwe do zrealizowania: zorganizowanie skomplikowanej konferencji prasowej w terminie kilkudniowym. Wymagało to skontaktowania się z ponad 200 osobami, przekonanie ich do wzięcia udziału w konferencji, załatwienia noclegów dla ponad tuzina dziennikarzy. Dodatkowo miałam przygotować prezentacje i materiały prasowe. Mimo przerażenia jednak mi się udało. Wyglądało na to, że była to jedna z najlepszych konferencji prasowych zorganizowanych przez naszą firmę. Kilka miesięcy później mój szef wspomniał o tym, wręczając mi awans na kierownika
zrobić. Firmy promują ludzi, którzy wierzą, że wyznaczonej pracy nigdy za dużo. Jednocześnie pozbywają się wiecznie narzekających, opornych i jęczących.<br>&lt;q&gt;- Na początku mojej pracy w public relation dostałam zadanie prawie niemożliwe do zrealizowania: zorganizowanie skomplikowanej konferencji prasowej w terminie kilkudniowym. Wymagało to skontaktowania się z ponad 200 osobami, przekonanie ich do wzięcia udziału w konferencji, załatwienia noclegów dla ponad tuzina dziennikarzy. Dodatkowo miałam przygotować prezentacje i materiały prasowe. Mimo przerażenia jednak mi się udało. Wyglądało na to, że była to jedna z najlepszych konferencji prasowych zorganizowanych przez naszą firmę. Kilka miesięcy później mój szef wspomniał o tym, wręczając mi awans na kierownika
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego