Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
Odnosi się ono do zarządzania przedsiębiorstwem i w wielu przypadkach decyduje o zakupie dodatkowych produktów bankowych przez klientów.
Dodatkową formą sprzedaży stacjonarnej jest sprzedaż przez telefon. Wybrane grupy pracowników banku, odpowiednio przeszkolone, odbywają telefonicznie rozmowy z klientami banku najczęściej w godzinach popołudniowych (16-19). Listy klientów przygotowywane są wcześniej, ewentualnie dobiera się osoby, co do których można przypuszczać, iż są to prawdopodobni klienci banku. W przypadku okazania przez klienta w czasie rozmowy zainteresowania określonym produktem, który oferowany jest przez pracownika banku, jest on umawiany na spotkanie z doradcą w siedzibie banku. Postępowanie takie dotyczy produktów złożonych, natomiast przy produktach o mniejszym
Odnosi się ono do zarządzania przedsiębiorstwem i w wielu przypadkach decyduje o zakupie dodatkowych produktów bankowych przez klientów.<br>Dodatkową formą sprzedaży stacjonarnej jest sprzedaż przez telefon. Wybrane grupy pracowników banku, odpowiednio przeszkolone, odbywają telefonicznie rozmowy z klientami banku najczęściej w godzinach popołudniowych (16-19). Listy klientów przygotowywane są wcześniej, ewentualnie dobiera się osoby, co do których można przypuszczać, iż są to prawdopodobni klienci banku. W przypadku okazania przez klienta w czasie rozmowy zainteresowania określonym produktem, który oferowany jest przez pracownika banku, jest on umawiany na spotkanie z doradcą w siedzibie banku. Postępowanie takie dotyczy produktów złożonych, natomiast przy produktach o mniejszym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego