Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
kowboj. Przedstawiciel płci męskiej zaczyna się natomiast feminizować, jest doskonałym adresatem reklam produktów, których klientkami były do tej pory głównie kobiety. Staje się także coraz bardziej podatny na wpływy mediów.
Czy, biorąc pod uwagę wzajemne upodabnianie się do siebie obu płci, ogromny rozwój technik teleinformatycznych, skrócenie dnia pracy i upowszechnienie dobrobytu (a co za tym idzie - dłuższe przebywanie w domu), czarnym scenariuszem będzie znudzenie się mężczyzn i kobiet sobą nawzajem? Czy mężczyzna, niewiele różniący się od swojej partnerki, stanie się dla niej (podobnie jak ona dla niego) mało atrakcyjny? Czy mężczyzna ów - z pomalowanymi paznokciami, spędzający więcej czasu na rozrywkach i
kowboj. Przedstawiciel płci męskiej zaczyna się natomiast feminizować, jest doskonałym adresatem reklam produktów, których klientkami były do tej pory głównie kobiety. Staje się także coraz bardziej podatny na wpływy mediów. <br>Czy, biorąc pod uwagę wzajemne upodabnianie się do siebie obu płci, ogromny rozwój technik teleinformatycznych, skrócenie dnia pracy i upowszechnienie dobrobytu (a co za tym idzie - dłuższe przebywanie w domu), czarnym scenariuszem będzie znudzenie się mężczyzn i kobiet sobą nawzajem? Czy mężczyzna, niewiele różniący się od swojej partnerki, stanie się dla niej (podobnie jak ona dla niego) mało atrakcyjny? Czy mężczyzna ów - z pomalowanymi paznokciami, spędzający więcej czasu na rozrywkach i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego