Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Focus.Poznać i zrozumieć świat
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2003
w Stanach Zjednoczonych, w Meksyku, w Azji. Powinna też zniknąć akcyza na samochody używane sprowadzane z państw Unii Europejskiej. Nie stanieją natomiast, a być może nawet nieco podrożeją samochody produkowane w UE. Rynek powinien jednak wymusić na producentach z zachodu Europy najróżniejsze koncesje - od tanich kredytów na nowe samochody po dodatkowe wyposażenie dołączane do standardowych wersji oferowanych modeli.
Ameryka i Azja taniej?
Za wyprodukowane poza Unią Europejską auta z silnikami o pojemności poniżej 3 litrów (dla diesli progiem jest 2,5 litra) musimy w Polsce płacić 35-procentowe cło. Po przystąpieniu do Unii Europejskiej spadnie ono do 10% - tyle płacą dziś
w Stanach Zjednoczonych, w Meksyku, w Azji. Powinna też zniknąć akcyza na samochody używane sprowadzane z państw Unii Europejskiej. Nie stanieją natomiast, a być może nawet nieco podrożeją samochody produkowane w UE. Rynek powinien jednak wymusić na producentach z zachodu Europy najróżniejsze koncesje - od tanich kredytów na nowe samochody po dodatkowe wyposażenie dołączane do standardowych wersji oferowanych modeli. <br>&lt;tit&gt;Ameryka i Azja taniej?&lt;/&gt;<br>Za wyprodukowane poza Unią Europejską auta z silnikami o pojemności poniżej 3 litrów (dla diesli progiem jest 2,5 litra) musimy w Polsce płacić 35-procentowe cło. Po przystąpieniu do Unii Europejskiej spadnie ono do 10% - tyle płacą dziś
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego