Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 14.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
one dbać o zaspokojenie potrzeb klientów. Ten stosunkowo prosty mechanizm
powinien doprowadzić po pewnym czasie do wyraźnego wzrostu jakości,
dostępności i zakresu usług. Pacjenci będą wybierać lekarzy, którzy zajmą
się nimi w wygodnych dla nich terminach, zapewnią więcej świadczeń, dotrą
z informacją do domu itp. Proces ten z pewnością nie dokona się jak za
dotknięciem czarodziejskiej różdżki w pierwszych dniach po zmianie
właścicieli ośrodków zdrowia. Relacja pacjent-instytucja (ZOZ) zostanie
zastąpiona relacją pacjent-lekarz (pielęgniarka), co umożliwi bliższy, a
dzięki temu lepszy kontakt z chorym.
Ochrona zdrowia jako dziedzina gospodarki nadal jest niedoinwestowana i
potrzebuje kapitału, by rozwinąć skrzydła. Większość obiektów zajmowanych
one dbać o zaspokojenie potrzeb klientów. Ten stosunkowo prosty mechanizm<br>powinien doprowadzić po pewnym czasie do wyraźnego wzrostu jakości,<br>dostępności i zakresu usług. Pacjenci będą wybierać lekarzy, którzy zajmą<br>się nimi w wygodnych dla nich terminach, zapewnią więcej świadczeń, dotrą<br>z informacją do domu itp. Proces ten z pewnością nie dokona się jak za<br>dotknięciem czarodziejskiej różdżki w pierwszych dniach po zmianie<br>właścicieli ośrodków zdrowia. Relacja pacjent-instytucja (ZOZ) zostanie<br>zastąpiona relacją pacjent-lekarz (pielęgniarka), co umożliwi bliższy, a<br>dzięki temu lepszy kontakt z chorym.<br>Ochrona zdrowia jako dziedzina gospodarki nadal jest niedoinwestowana i<br>potrzebuje kapitału, by rozwinąć skrzydła. Większość obiektów zajmowanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego