Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 2003
oznaczenie rozmiaru, umieszczenie tabelki z rozmiarami na opakowaniu (wzrost, obwody, wagi), skład surowcowy, wykonanie czubków i pięty (oznaczenie w piktogramach - rysunkach i opisie), wyglądzie, grubości włókien, dodatkowym wykończeniu itp. oraz na sposób konserwacji (oznaczenie w piktogramach).
oprac. Urszula Wiśniewska

Fundacja Warentest
Dzięki niezależnym testom niemieccy konsumenci od 40 lat świadomie dokonują wyboru towarów.
Fundację Warentest, instytut prowadzący testy towarów i usług, powołał niemiecki parlament w 1964 roku. Miał zadbać o wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku. Głównym efektem jej działalności okazał się znaczący wzrost jakości oferowanych w Niemczech towarów i usług. Po niespełna 40 latach Fundacji ufa większość obywateli. Jedna trzeci konsumentów przed
oznaczenie rozmiaru, umieszczenie tabelki z rozmiarami na opakowaniu (wzrost, obwody, wagi), skład surowcowy, wykonanie czubków i pięty (oznaczenie w piktogramach - rysunkach i opisie), wyglądzie, grubości włókien, dodatkowym wykończeniu itp. oraz na sposób konserwacji (oznaczenie w piktogramach).<br>oprac. Urszula Wiśniewska <br>&lt;gap&gt;<br>Fundacja Warentest<br>Dzięki niezależnym testom niemieccy konsumenci od 40 lat świadomie dokonują wyboru towarów.<br>Fundację Warentest, instytut prowadzący testy towarów i usług, powołał niemiecki parlament w 1964 roku. Miał zadbać o wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku. Głównym efektem jej działalności okazał się znaczący wzrost jakości oferowanych w Niemczech towarów i usług. Po niespełna 40 latach Fundacji ufa większość obywateli. Jedna trzeci konsumentów przed
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego