Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
Pan(i) firmę prywatną (w domu, przy domu)?
1 tak
9 nie

85. Proszę podać ile czasu zajmuje Panu(i) dotarcie do pracy (w jedną stronę) ...... min

86. W jaki sposób dociera Pan(i) do pracy?
1 samochodem
2 na piechotę
3 transportem publicznym
4 w inny sposób

Konsumenci często dokonują lub chcą dokonywać zakupów w pobliżu miejsca pracy. W celu ułatwienia decyzji inwestorom o wyborze miejsca pod budowę nowych centrów handlowych zbieramy informacje jak dużo ludzi pracuje na danym obszarze.

87. Proszę podać adres swojego miejsca pracy:
Miejscowość ......
Ulica/Nr ......

88. Proszę określić jaka jest Pana(i) sytuacja mieszkaniowa?
1
Pan(i) firmę prywatną (w domu, przy domu)?<br>1 tak<br>9 nie<br><br>85. Proszę podać ile czasu zajmuje Panu(i) dotarcie do pracy (w jedną stronę) ...... min<br><br>86. W jaki sposób dociera Pan(i) do pracy?<br>1 samochodem <br>2 na piechotę <br>3 transportem publicznym<br>4 w inny sposób<br><br>Konsumenci często dokonują lub chcą dokonywać zakupów w pobliżu miejsca pracy. W celu ułatwienia decyzji inwestorom o wyborze miejsca pod budowę nowych centrów handlowych zbieramy informacje jak dużo ludzi pracuje na danym obszarze.<br><br>87. Proszę podać adres swojego miejsca pracy:<br>Miejscowość ......<br>Ulica/Nr ......<br><br>88. Proszę określić jaka jest Pana(i) sytuacja mieszkaniowa?<br>1
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego