Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
oraz skali barw,
6, formalnych elementów zdarzenia kodowanego wizualnie lub jego fragmentu, ze szczególnym uwzględnieniem zapisu przyczyny zdarzenia, zmiany jego charakteru oraz następstw, jakie wywołuje, co w efekcie kształtuje fabułę obrazu,
7, czasowego, przestrzennego kontekstu zapisywania informacji,
8, podstawowych podziałów przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu,
9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z kolejnych kontaktów odbiorcy z wiadomością,
10,rozwiązania problemu fizycznego ruchu w wymiarze percepcyjnym oraz wpływającym na rozwój fabuły obrazu,
11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego,
12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy
oraz skali barw, <br>6, formalnych elementów zdarzenia kodowanego wizualnie lub jego fragmentu, ze szczególnym uwzględnieniem zapisu przyczyny zdarzenia, zmiany jego charakteru oraz następstw, jakie wywołuje, co w efekcie kształtuje fabułę obrazu, <br>7, czasowego, przestrzennego kontekstu zapisywania informacji, <br>8, podstawowych podziałów przestrzennych pola obrazu określającego nadrzędną strukturę całości przekazu, <br>9, określenia dominant formalnych wiadomości oraz kierunku ich zmiany wynikającej z kolejnych kontaktów odbiorcy z wiadomością, <br>10,rozwiązania problemu fizycznego ruchu w wymiarze percepcyjnym oraz wpływającym na rozwój fabuły obrazu, <br>11, regułom konwencjonalnym - a więc stylistyką, która kwalifikuje wiadomość do określonego typu kulturowego lub komunikacyjnego, <br>12,celowym deformacjom obrazu służącym ukierunkowaniu uwagi odbiorcy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego