np.:<br><orig>skrętopień</> wyniosły, <orig>korzenius grandus</>, <orig>koronus zwisłos</>, <orig>dębokost</> szponiasty, <orig>brzozidło drżawe</>, <orig>koronus koronarus bumblas</>, <orig>wierzbosmutas schyłkus</>, <orig>szumowiąz wstrząśliwy</>, <orig>grdykawiec żylastolistny</>, <orig>grubopienius pękatus</> itp.<br>Uczniowie po zastanowieniu demonstrują ilustracje ruchowe do wybranego określenia. Nauczyciel filmuje i j.w.<br>19<br>Jestem drzewem i czuję: (wybrane określenia emocji) - przerażenie, smutek, oczekiwanie, radość<br>Uczniowie dopasowują określone emocje do fragmentów utworów muzycznych przygotowanych przez nauczyciela i opracowują scenkę pantomimiczną</><br><br><br><div1><tit>Scenariusz lekcji plastyki w pracowni komputerowej <br>Projekt posadzki</><br><br>Przedmiot: Plastyka - klasa VI <br>TEMAT: projekt wzoru - posadzki <br>Cel - tworzenie ornamentów geometrycznych <br>Zadanie plastyczne <br>* tworzenie kolorowych wzorów z figur geometrycznych, <br>* opracowanie projektu pojedynczego kafla o uporządkowanym układzie, <br>* zastosowanie projektu