Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
wszyscy szczęśliwi; podnieceni realizacją swoich marzeń i odurzeni swoimi nałogami wkraczają na drogę, której nie ma. Jakby, jak porównał to Aranofsky, skoczyli z samolotu i nagle, pomiędzy niebem a ziemią uświadamiają sobie, że nie mają spadochronów. "Requiem dla snu" opisuje ich lot i pozostawia nas w rozpaczy: jesteśmy świadkiem upadku, dramatycznego końca bohaterów, których życie tak bardzo zaczęło nas obchodzić. Czujemy bezradność, dławiącego gardło momentu, kiedy jest już za późno, by cokolwiek zmienić. Jednym z powodów, dla którego wierzy się temu filmowi, jest wspaniała kreacja aktorska Ellen Burstyn, o której sam reżyser powiedział, że "zawsze gra czystą prawdę." Gutek Film otwiera
wszyscy szczęśliwi; podnieceni realizacją swoich marzeń i odurzeni swoimi nałogami wkraczają na drogę, której nie ma. Jakby, jak porównał to Aranofsky, skoczyli z samolotu i nagle, pomiędzy niebem a ziemią uświadamiają sobie, że nie mają spadochronów. "Requiem dla snu" opisuje ich lot i pozostawia nas w rozpaczy: jesteśmy świadkiem upadku, dramatycznego końca bohaterów, których życie tak bardzo zaczęło nas obchodzić. Czujemy bezradność, dławiącego gardło momentu, kiedy jest już za późno, by cokolwiek zmienić. Jednym z powodów, dla którego wierzy się temu filmowi, jest wspaniała kreacja aktorska Ellen Burstyn, o której sam reżyser powiedział, że "zawsze gra czystą prawdę." Gutek Film otwiera
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego