Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Głos Wielkopolski
Nr: 20/8
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1998
Murray. Za jedno z największych przedsięwzięć BEUC uważa on kampanię na rzecz ograniczenia w mediach reklamy skierowanej do dzieci.

W RODZIMEJ WERSJI

W naszym kraju zjawisko lobbingu przeważnie przybiera jeszcze formę „a’la Grabek”. Formę nacisków nie do końca przejrzystych, polegających raczej na wykorzystywaniu osobistych znajomości, indywidualnym dreptaniu po urzędniczych korytarzach, niż na działaniach popartych profesjonalną akcją. Właśnie nazwisko Kazimierza Grabka — polskiego króla żelatyny, stało się najgłośniejszym przykładem tego specyficznego rodzaju lobbingu. Kaleka jego wersja polega na zaciąganiu przez polityków zobowiązań, w zamian za wsparcie partyjnych kont w czasie kampanii wyborczych. Właśnie o stosowanie tego mechanizmu posądzano
Murray. Za jedno z największych przedsięwzięć BEUC uważa on kampanię na rzecz ograniczenia w mediach reklamy skierowanej do dzieci.<br><br>&lt;tit&gt;W RODZIMEJ WERSJI&lt;/&gt;<br><br>W naszym kraju zjawisko &lt;foreign&gt;lobbingu&lt;/&gt; przeważnie przybiera jeszcze formę &#132;a&#146;la Grabek&#148;. Formę nacisków nie do końca przejrzystych, polegających raczej na wykorzystywaniu osobistych znajomości, indywidualnym dreptaniu po urzędniczych korytarzach, niż na działaniach popartych profesjonalną akcją. Właśnie nazwisko Kazimierza Grabka &#151; polskiego króla żelatyny, stało się najgłośniejszym przykładem tego specyficznego rodzaju &lt;foreign&gt;lobbingu&lt;/&gt;. Kaleka jego wersja polega na zaciąganiu przez polityków zobowiązań, w zamian za wsparcie partyjnych kont w czasie kampanii wyborczych. Właśnie o stosowanie tego mechanizmu posądzano
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego