roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.<br>A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek <name type="org">Avon</> Color, <name type="prod">Color Trend</>, <name type="prod">Solution</>, <name type="prod">Anew</>, <name type="prod">Naturals</>, <name type="prod">Aqua</>, <name type="prod">Advance Techniques</>, <name type="prod">Herbal Care</>, <name type="prod">Skin Soft</> i <name type="prod">On Duty</>? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku