Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.
A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek Avon Color, Color Trend, Solution, Anew, Naturals, Aqua, Advance Techniques, Herbal Care, Skin Soft i On Duty? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku
roku to, co wiele firm ma wpisanych w swoje strategie - być na samym szczycie. My już tam jesteśmy.<br>A to zobowiązuje. Dlatego kolejny rok będzie tym bardziej wymagający. Czy jako Konsultantki i Konsultanci będziecie na tyle zmotywowani, aby siła naszego kanału dystrybucji szła w parze z siłą naszej marki? Czy duma z przekazywania naszej oferty za pomocą ktalogu - "od domu do domu" - będzie spójna z wizerunkiem strategicznych dla naszej firmy marek &lt;name type="org"&gt;Avon&lt;/&gt; Color, &lt;name type="prod"&gt;Color Trend&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Solution&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Anew&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Naturals&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Aqua&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Advance Techniques&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Herbal Care&lt;/&gt;, &lt;name type="prod"&gt;Skin Soft&lt;/&gt; i &lt;name type="prod"&gt;On Duty&lt;/&gt;? Czy marketing zaplanował na tyle silne wsparcie, ze utrzymamy pozycję lidera na rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego