Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
magazynu "Top Class". Według niej, prawdziwy szturm zachodnich kreatorów na rynek biżuterii, zegarków i ekskluzywnych akcesoriów jest przed nami.

- Polacy nie podchodzą tak fanatycznie do zegarków jak Amerykanie czy Włosi, dla których standardem jest posiadanie nawet dziesięciu markowych czasomierzy. Dlatego nie ma u nas sklepów z zegarkami i biżuterią mających dwustuletnią tradycję - przyznaje Maciej Skuza, który od maja jest polskim przedstawicielem szwajcarskiej firmy Ulysse Nardin. Jego zdaniem, mieszkańcy naszego kraju zaczynają rozumieć, że nie można kupić jednego zegarka na całe życie, bo nie istnieje uniwersalny model pasujący i do dżinsów, i do markowego garnituru. Ocenia, że w ciągu kilku najbliższych lat
magazynu "Top Class". Według niej, prawdziwy szturm zachodnich kreatorów na rynek biżuterii, zegarków i ekskluzywnych akcesoriów jest przed nami.<br><br>- Polacy nie podchodzą tak fanatycznie do zegarków jak Amerykanie czy Włosi, dla których standardem jest posiadanie nawet dziesięciu markowych czasomierzy. Dlatego nie ma u nas sklepów z zegarkami i biżuterią mających dwustuletnią tradycję - przyznaje Maciej Skuza, który od maja jest polskim przedstawicielem szwajcarskiej firmy Ulysse Nardin. Jego zdaniem, mieszkańcy naszego kraju zaczynają rozumieć, że nie można kupić jednego zegarka na całe życie, bo nie istnieje uniwersalny model pasujący i do dżinsów, i do markowego garnituru. Ocenia, że w ciągu kilku najbliższych lat
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego