Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 8
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
się przekłada na zachowania wyborcze takich mężczyzn".


Marketing: Jeden wódz, jedno wino

WYTRAWNY JÓZEF

We Włoszech furorę robią nowe marki taniego wina. Nazywają się "Adolf", "Stalin" i "Wesoły Fidel"
To smutne, że w dzisiejszych czasach, aby sprzedać włoskie wino, trzeba uciekać się do tak brutalnych metod - ubolewają nad pojawieniem się "dyktatorskich" win włoskie gazety. Faktycznie: sprzedaż wina w Italii w ostatnich latach spadła. Szczególnie młodzi mieszkańcy Półwyspu Apenińskiego wolą - tak jak ich rówieśnicy w Niemczech, Anglii lub Belgii - popijać piwo, uznawane za napój bardziej egalitarny, masowy. Stąd też szaleńczy pomysł na spopularyzowanie "burżuazyjnego" wina. Na nalepkach, zdobiących nowe marki tego napitku
się przekłada na zachowania wyborcze takich mężczyzn".&lt;/div&gt;<br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;Marketing: Jeden wódz, jedno wino&lt;/tit&gt;<br><br>WYTRAWNY JÓZEF<br><br>We Włoszech furorę robią nowe marki taniego wina. Nazywają się "Adolf", "Stalin" i "Wesoły Fidel"<br>To smutne, że w dzisiejszych czasach, aby sprzedać włoskie wino, trzeba uciekać się do tak brutalnych metod - ubolewają nad pojawieniem się "dyktatorskich" win włoskie gazety. Faktycznie: sprzedaż wina w Italii w ostatnich latach spadła. Szczególnie młodzi mieszkańcy Półwyspu Apenińskiego wolą - tak jak ich rówieśnicy w Niemczech, Anglii lub Belgii - popijać piwo, uznawane za napój bardziej egalitarny, masowy. Stąd też szaleńczy pomysł na spopularyzowanie "burżuazyjnego" wina. Na nalepkach, zdobiących nowe marki tego napitku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego