Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
partie i organizacje polityczne i społeczne (h) instytucje rządowe, (i) usługi i reklama.

Świadczone przez psychologów usługi ekspertalne nie rozkładają się równomiernie między wymienionych wyżej potencjalnych ich odbiorców. Jak sądzę, stosunkowo najwięcej opracowań psychologicznych zamawianych jest przez już "tradycyjnych" klientów - służbę zdrowia, szkolnictwo, wymiar sprawiedliwości. Gwałtowny rozwój prywatnego sektora przemysłowego, dynamicznie rozbudowujący się rynek usług oraz rozwój reklamy otworzył nowe możliwości (i pokusy!) przed psychologami dysponującymi wiedzą i metodami subtelnych oddziaływań na człowieka.

Psycholog, który zdecyduje się przyjąć zamówienie na wykonanie specjalistycznej ekspertyzy, powinien wpierw odpowiedzieć na kilka ważnych, brzemiennych w etyczne konsekwencje, pytań.

Pierwsze pytanie dotyczy kompetencji psychologa do rzetelnego
partie i organizacje polityczne i społeczne (h) instytucje rządowe, (i) usługi i reklama. <br><br> Świadczone przez psychologów usługi ekspertalne nie rozkładają się równomiernie między wymienionych wyżej potencjalnych ich odbiorców. Jak sądzę, stosunkowo najwięcej opracowań psychologicznych zamawianych jest przez już "tradycyjnych" klientów - służbę zdrowia, szkolnictwo, wymiar sprawiedliwości. Gwałtowny rozwój prywatnego sektora przemysłowego, dynamicznie rozbudowujący się rynek usług oraz rozwój reklamy otworzył nowe możliwości (i pokusy!) przed psychologami dysponującymi wiedzą i metodami subtelnych oddziaływań na człowieka.<br><br> Psycholog, który zdecyduje się przyjąć zamówienie na wykonanie specjalistycznej ekspertyzy, powinien wpierw odpowiedzieć na kilka ważnych, brzemiennych w etyczne konsekwencje, pytań.<br><br> Pierwsze pytanie dotyczy kompetencji psychologa do rzetelnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego