Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
w bloku informacyjnym. Kolejność ta obejmuje także wykorzystanie efektu pierwszeństwa lub świeżości. W wypadku krótkich ciągów wiadomości bardziej efektywnie działa efekt pierwszeństwa, zaś w wypadku długich szeregów komunikatów - efekt świeżości.

Prawidłowości te w odniesieniu do procesu komunikacji opartego na regułach reklamy modyfikowane są przez specyficzną, wyłączną dla tej formy komunikacji, dynamikę przebiegu. Proces nadawania, przesyłania i odbierania wiadomości nie ma charakteru ciągłego. Poszczególne akty komunikacyjne oddzielone są pauzami, które w stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe. Proces utrudniony jest także przez brak wystarczająco silnego nawyku odbiorcy do poszukiwania wiadomości pochodzącej z określonego źródła oraz emitowanej w
w bloku informacyjnym. Kolejność ta obejmuje także wykorzystanie efektu pierwszeństwa lub świeżości. W wypadku krótkich ciągów wiadomości bardziej efektywnie działa efekt pierwszeństwa, zaś w wypadku długich szeregów komunikatów - efekt świeżości. <br>&lt;page nr=33&gt;<br>Prawidłowości te w odniesieniu do procesu komunikacji opartego na regułach reklamy modyfikowane są przez specyficzną, wyłączną dla tej formy komunikacji, dynamikę przebiegu. Proces nadawania, przesyłania i odbierania wiadomości nie ma charakteru ciągłego. Poszczególne akty komunikacyjne oddzielone są pauzami, które w stosunku do doświadczeń odbiorcy wobec naturalnych form komunikacji są wielokrotnie dłuższe. Proces utrudniony jest także przez brak wystarczająco silnego nawyku odbiorcy do poszukiwania wiadomości pochodzącej z określonego źródła oraz emitowanej w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego