Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2926
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
kompozytorów hiszpańskich i kręgu kultury iberoamerykańskiej. Ta "Noc" była niezapomnianym przeżyciem. Lampki, świece, sztuczne ognie, szampan, zapach pobliskich sosen, a przede wszystkim perfekcyjnie wykonana muzyka stworzyły magiczny nastrój.
Fajerwerki radości wywołał Domingo, śpiewając na zakończenie, już nie z estrady, ale wśród widzów i z nimi. Słynny tenor po raz pierwszy dyrygował filharmonikami i był wyraźnie przejęty, bardzo skoncentrowany, traktował ten występ jako trudne wyzwanie. Już po koncercie cieszył się jak dziecko.
Podczas prób patrzyłam, jak to przedsięwzięcie nabierało charakteru. Dyrygent postanowił bezwzględnie wyegzekwować własną wizję wykonywanych dzieł. Był uparty, często przerywał, tłumaczył, nawet śpiewał, pokazując jak to ma wyglądać. Początkowy dystans
kompozytorów hiszpańskich i kręgu kultury iberoamerykańskiej. Ta "Noc" była niezapomnianym przeżyciem. Lampki, świece, sztuczne ognie, szampan, zapach pobliskich sosen, a przede wszystkim perfekcyjnie wykonana muzyka stworzyły magiczny nastrój.<br>Fajerwerki radości wywołał Domingo, śpiewając na zakończenie, już nie z estrady, ale wśród widzów i z nimi. Słynny tenor po raz pierwszy dyrygował filharmonikami i był wyraźnie przejęty, bardzo skoncentrowany, traktował ten występ jako trudne wyzwanie. Już po koncercie cieszył się jak dziecko.<br>Podczas prób patrzyłam, jak to przedsięwzięcie nabierało charakteru. Dyrygent postanowił bezwzględnie wyegzekwować własną wizję wykonywanych dzieł. Był uparty, często przerywał, tłumaczył, nawet śpiewał, pokazując jak to ma wyglądać. Początkowy dystans
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego