Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy telefoniczne
Rok: 2003
tezy sformułowane przez przygotowujących dany temat. Ich zadaniem jest wprowadzenie do dyskusji i jej ukierunkowanie.

Najbardziej popularną i masową formą aktywności Klubu są spotkania z udziałem publiczności (mieszkańców i wszystkich chętnych). Zapraszani są politycy, prawnicy, uczestnicy ważnych lub ciekawych wydarzeń, naukowcy i dziennikarze.

Podstawowym przejawem aktywności Klubu są cykliczne spotkania dyskusyjne jego członków. Członkowie i władze Klubu dążą do tego, aby plonem dyskusji mogły być dokumenty (stanowiska, opinie i analizy) a także syntetyczne informacje prasowe zawierające informacje o temacie dyskusji, jej przebiegu i wypracowanych wnioskach. Adresatami tego materiału są redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne, a także prasowe.

Pod koniec 1997 roku
tezy sformułowane przez przygotowujących dany temat. Ich zadaniem jest wprowadzenie do dyskusji i jej ukierunkowanie.<br><br>Najbardziej popularną i masową formą aktywności Klubu są spotkania z udziałem publiczności (mieszkańców i wszystkich chętnych). Zapraszani są politycy, prawnicy, uczestnicy ważnych lub ciekawych wydarzeń, naukowcy i dziennikarze.<br><br>Podstawowym przejawem aktywności Klubu są cykliczne spotkania dyskusyjne jego członków. Członkowie i władze Klubu dążą do tego, aby plonem dyskusji mogły być dokumenty (stanowiska, opinie i analizy) a także syntetyczne informacje prasowe zawierające informacje o temacie dyskusji, jej przebiegu i wypracowanych wnioskach. Adresatami tego materiału są redakcje prasowe, radiowe i telewizyjne, a także prasowe.<br><br>Pod koniec 1997 roku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego