Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z jednej strony skutkiem rozbieżności powodującej dysonans, z drugiej zaś procesem motywacyjnym, ukierunkowującym zachowanie na osiągnięcie stanu równowagi. W konsekwencji tego faktu, redukcja dysonansu może polegać na unikaniu stanu zaangażowania przez podmiot od początku pojawiania się niezgodności. Za podstawowe sposoby redukowania dysonansu Festinger określa zmianę jednego z elementów pozostających w dysonansie lub dołączeniu trzeciego elementu do elementów znajdujących się w stanie dysonansu.

OBRAZ
Konieczność silnego oddziaływania komunikatu reklamowego determinuje ścisłą współzależność obrazowego oraz werbalnego zapisu informacji. Obie formy kodowania mają istotne zalety, jak i silne ograniczenia.
Z punktu widzenia przebiegu percepcji komunikatu najistotniejsza różnica dotyczy wpływu przyjętych reguł formalnych organizujących zapis
z jednej strony skutkiem rozbieżności powodującej dysonans, z drugiej zaś procesem motywacyjnym, ukierunkowującym zachowanie na osiągnięcie stanu równowagi. W konsekwencji tego faktu, redukcja dysonansu może polegać na unikaniu stanu zaangażowania przez podmiot od początku pojawiania się niezgodności. Za podstawowe sposoby redukowania dysonansu Festinger określa zmianę jednego z elementów pozostających w dysonansie lub dołączeniu trzeciego elementu do elementów znajdujących się w stanie dysonansu. <br>&lt;page nr=60&gt;<br>&lt;tit&gt;OBRAZ&lt;/&gt;<br>Konieczność silnego oddziaływania komunikatu reklamowego determinuje ścisłą współzależność obrazowego oraz werbalnego zapisu informacji. Obie formy kodowania mają istotne zalety, jak i silne ograniczenia. <br>Z punktu widzenia przebiegu percepcji komunikatu najistotniejsza różnica dotyczy wpływu przyjętych reguł formalnych organizujących zapis
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego