Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
2
Dokonanie identyfikacji firmy, zarówno otoczenia makroekonomicznego, jak i uwarunkowań rynkowych, oraz ich ocena z punktu widzenia szans i zagrożeń.
Krok 3
Dokonanie analizy bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa i opracowanie prognozy z uwzględnieniem rozwoju szans i zagrożeń.
Krok 4
Ustalenie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa i uwzględnienie zasobów, jakimi będzie ono dysponowało w przyszłości.
Krok 5
Sformułowanie wariantów strategii dla przedsiębiorstwa.
Krok 6
Określenie działań, jakie przedsiębiorstwo powinno podjąć, aby zrealizować cele strategiczne. Ponowna analiza kroków od pierwszego do szóstego i wyeliminowanie ewentualnych sprzeczności.
Krok 7
Przygotowanie planu strategicznego uwzględniającego atuty i słabości przedsiębiorstwa w warunkach zewnętrznych okazji i zagrożeń. W celu
2<br>Dokonanie identyfikacji firmy, zarówno otoczenia makroekonomicznego, jak i uwarunkowań rynkowych, oraz ich ocena z punktu widzenia szans i zagrożeń.<br>Krok 3<br>Dokonanie analizy bieżącej sytuacji przedsiębiorstwa i opracowanie prognozy z uwzględnieniem rozwoju szans i zagrożeń.<br>Krok 4<br>Ustalenie silnych i słabych stron przedsiębiorstwa i uwzględnienie zasobów, jakimi będzie ono dysponowało w przyszłości.<br>Krok 5<br>Sformułowanie wariantów strategii dla przedsiębiorstwa.<br>Krok 6<br>Określenie działań, jakie przedsiębiorstwo powinno podjąć, aby zrealizować cele strategiczne. Ponowna analiza kroków od pierwszego do szóstego i wyeliminowanie ewentualnych sprzeczności.<br>Krok 7<br>Przygotowanie planu strategicznego uwzględniającego atuty i słabości przedsiębiorstwa w warunkach zewnętrznych okazji i zagrożeń. W celu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego