Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
określać końcowy efekt rozmowy przez jakość akustyczną, dowolność momentu jej przeprowadzenia albo funkcje zwiększające szanse na uzyskanie połączenia.
Cel. Jest jedną z najbardziej pojemnych kategorii ze wszystkich elementów tworzących zdarzenie. Może służyć do utrzymania systematycznej i nieograniczonej więzi z daną osobą lub ograniczać ilość interesantów, w sytuacji gdy użytkownik nie dysponuje nadmiarem czasu. Jego stosowanie może dotyczyć celów prywatnych lub profesjonalnych. Potencjalna ilość celów, jakie może realizować określone zdarzenie, wynika z ilości prawdopodobnych dla niego motywów oraz sposobów ich realizacji.
Cecha. Określa istotność i charakter związku telefonu ze strukturą zdarzenia, którego jest elementem.
Odbiorca. Jest osobą, do której dociera komunikat o
określać końcowy efekt rozmowy przez jakość akustyczną, dowolność momentu jej przeprowadzenia albo funkcje zwiększające szanse na uzyskanie połączenia. <br>Cel. Jest jedną z najbardziej pojemnych kategorii ze wszystkich elementów tworzących zdarzenie. Może służyć do utrzymania systematycznej i nieograniczonej więzi z daną osobą lub ograniczać ilość interesantów, w sytuacji gdy użytkownik nie dysponuje nadmiarem czasu. Jego stosowanie może dotyczyć celów prywatnych lub profesjonalnych. Potencjalna ilość celów, jakie może realizować określone zdarzenie, wynika z ilości prawdopodobnych dla niego motywów oraz sposobów ich realizacji. <br>Cecha. Określa istotność i charakter związku telefonu ze strukturą zdarzenia, którego jest elementem. <br>Odbiorca. Jest osobą, do której dociera komunikat o
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego