Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 11
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
wymierne, szybkie, błyskotliwe. Przy okazji jednak taka szkoła spycha w dół, wręcz niszczy słabszych uczniów.
- My skupiamy się raczej na tym, co uczniowi udało się zrobić, a nie na tym, co się nie udało, staramy się ocenić postęp ucznia, bo każdy ma przecież inny start - wyjaśnia Karol Konarski.
Metoda taka działa w pierwszej kolejności na najsłabszych. Dzięki niej liceum społeczne może ukończyć taki uczeń, który by zginął w innych warunkach.
- U nas nie ma anonimowych uczniów - uzupełnia swoją wypowiedź dyrektor - wszyscy są rozpoznawalni, nauczyciel rozmawia z uczniem, zna jego problemy. Nie ma w szkole agresji. Przyjęte normy zachowań obowiązują zarówno ucznia
wymierne, szybkie, błyskotliwe. Przy okazji jednak taka szkoła spycha w dół, wręcz niszczy słabszych uczniów.<br>- My skupiamy się raczej na tym, co uczniowi udało się zrobić, a nie na tym, co się nie udało, staramy się ocenić postęp ucznia, bo każdy ma przecież inny start - wyjaśnia Karol Konarski.<br>Metoda taka działa w pierwszej kolejności na najsłabszych. Dzięki niej liceum społeczne może ukończyć taki uczeń, który by zginął w innych warunkach.<br>- U nas nie ma anonimowych uczniów - uzupełnia swoją wypowiedź dyrektor - wszyscy są rozpoznawalni, nauczyciel rozmawia z uczniem, zna jego problemy. Nie ma w szkole agresji. Przyjęte normy zachowań obowiązują zarówno ucznia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego