Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.
Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić kilka następujących wariantów:
Jak widać, stopień zróżnicowania marki na rynku międzynarodowym może być różny. Z omawianą sprawą, czyli zasadami nadawania marki, wiąże się inna decyzja: czy rozwijając działalność w nowych krajach Unii Europejskiej powinno się sprzedawać produkty pod dotychczasowymi różnymi markami, czy też należy wprowadzać jednolite euromarki. W przypadku decyzji o strategii euromarek przedsiębiorstwa muszą się zdecydować, czy funkcję takiej marki na rynku UE będzie pełniła jedna z dotychczasowych marek, czy też należy stworzyć nową markę. Jeśli ma
Escort, Fiesta; Gilette - Contour, Sensor; Head - Edge, Director, Vector.<br>Z tego punktu widzenia stopień zróżnicowania wymienionych elementów marki może być różny. Można wyodrębnić kilka następujących wariantów:<br>Jak widać, stopień zróżnicowania marki na rynku międzynarodowym może być różny. Z omawianą sprawą, czyli zasadami nadawania marki, wiąże się inna decyzja: czy rozwijając działalność w nowych krajach Unii Europejskiej powinno się sprzedawać produkty pod dotychczasowymi różnymi markami, czy też należy wprowadzać jednolite euromarki. W przypadku decyzji o strategii euromarek przedsiębiorstwa muszą się zdecydować, czy funkcję takiej marki na rynku UE będzie pełniła jedna z dotychczasowych marek, czy też należy stworzyć nową markę. Jeśli ma
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego