Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: Siemens w Polsce
Rok: 2002
branż Siemensa jest niewątpliwie mocnym atutem obecności firmy na polskim rynku. Sprawdzianem tej mocy jest renoma marki, znanej i cenionej w środowiskach polskiego biznesu, wśród Klientów i Użytkowników produktów i usług. Wyraża się ona między innymi w tym, że po rozwiązania Siemensa sięga coraz więcej podmiotów z najróżniejszych sektorów i działów. W ten sposób Siemens w Polsce stale rozwija i zacieśnia związki partnerskie z polską gospodarką.

Samo partnerstwo na płaszczyźnie technologii to jednak nie wszystko. Firmy grupy Siemensa w Polsce, aczkolwiek oferujące produkty koncernu globalnego
i zależne kapitałowo od koncernu macierzystego, są firmami polskimi, stworzonymi i działającymi według prawa polskiego, na
branż Siemensa jest niewątpliwie mocnym atutem obecności firmy na polskim rynku. Sprawdzianem tej mocy jest renoma marki, znanej i cenionej w środowiskach polskiego biznesu, wśród Klientów i Użytkowników produktów i usług. Wyraża się ona między innymi w tym, że po rozwiązania Siemensa sięga coraz więcej podmiotów z najróżniejszych sektorów i działów. W ten sposób Siemens w Polsce stale rozwija i zacieśnia związki partnerskie z polską gospodarką.<br><br>Samo partnerstwo na płaszczyźnie technologii to jednak nie wszystko. Firmy grupy Siemensa w Polsce, aczkolwiek oferujące produkty koncernu globalnego<br>i zależne kapitałowo od koncernu macierzystego, są firmami polskimi, stworzonymi i działającymi według prawa polskiego, na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego