Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
których czas otwarcia może być dłuższy.

5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych

Tendencje do kooperacji, czyli różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w krajach Europy Zachodniej już w latach siedemdziesiątych. Ocenia się, że tendencje te będą kontynuowane także w latach dziewięćdziesiątych. W takich krajach, jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania, w których sprzedaż koncentruje się w ręku kilku wielkich detalistów, niewielkie firmy handlowe i sklepy konkurują z gigantami oferując produkty szczególnie wysokiej jakości. Odpowiedzią drobnych detalistów na wzrost znaczenia dużych firm handlowych jest łączenie owych sił.
Inną możliwością działania drobniejszych firm
których czas otwarcia może być dłuższy.<br><br>&lt;tit&gt;5.3.3. Kooperacja, koncentracja i umiędzynarodowienie firm handlowych&lt;/&gt;<br><br>Tendencje do kooperacji, czyli różnego rodzaju współpracy między przedsiębiorstwami handlowymi oraz rozwój koncentracji w handlu, rozpoczęły się w krajach Europy Zachodniej już w latach siedemdziesiątych. Ocenia się, że tendencje te będą kontynuowane także w latach dziewięćdziesiątych. W takich krajach, jak Francja, Niemcy i Wielka Brytania, w których sprzedaż koncentruje się w ręku kilku wielkich detalistów, niewielkie firmy handlowe i sklepy konkurują z gigantami oferując produkty szczególnie wysokiej jakości. Odpowiedzią drobnych detalistów na wzrost znaczenia dużych firm handlowych jest łączenie owych sił.<br>Inną możliwością działania drobniejszych firm
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego