Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 10.02 (40)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
stąd ściągać gry, kolorowanki, internetowe pocztówki i puzzle. Producent liczy, że już oswojone z logo i marką dziecko bez trudu namówi opiekunów na zakup produktów ze smokiem. - To naprawdę działa - zapewnia Maciej Tesławski, specjalista od klubów lojalnościowych, który parę lat temu zakładał klub popularnej zabawki firmy Hasbro. - Dzieci pisały i dzwoniły do firmy zapraszając na swoją Pierwszą Komunię lub urodziny Action Mana - wspomina Tesławski. Badania marketingowe dowiodły, że dzieci mają też spory wpływ na markę kupowanych samochodów. Dlatego Toyota niezależnie od klubu dla dorosłych ma też wirtualny klub najmłodszych, skąd mogą m.in. ściągać komiksy.

A jak zdobyć serca młodzieży? Sądząc
stąd ściągać gry, kolorowanki, internetowe pocztówki i puzzle. Producent liczy, że już oswojone z logo i marką dziecko bez trudu namówi opiekunów na zakup produktów ze smokiem. - To naprawdę działa - zapewnia Maciej Tesławski, specjalista od klubów lojalnościowych, który parę lat temu zakładał klub popularnej zabawki firmy Hasbro. - Dzieci pisały i dzwoniły do firmy zapraszając na swoją Pierwszą Komunię lub urodziny Action Mana - wspomina Tesławski. Badania marketingowe dowiodły, że dzieci mają też spory wpływ na markę kupowanych samochodów. Dlatego Toyota niezależnie od klubu dla dorosłych ma też wirtualny klub najmłodszych, skąd mogą m.in. ściągać komiksy.<br><br>A jak zdobyć serca młodzieży? Sądząc
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego