Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2922
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
tak jawny sposób zastosowano na wielką skalę tzw. product placement, czyli umieszczanie markowego produktu na ekranie. Każdy, kto choć kilka razy oglądał BB, potrafi wymienić nazwy papierosów, napojów, słodyczy lub piwa, którymi raczyli się mieszkańcy domu.
TVN organizuje nabór do drugiej edycji Wielkiego Brata. W krajach, w których organizowano kolejne edycje, żadna nie przebiła popularnością pierwszej. Czy druga edycja przyciągnie w Polsce tylu widzów? Czy zdarzą się takie wypadki, jak np. w jednym z opolskich akademików, gdzie trzeba było użyć gaśnicy, by ugasić smażące się frytki, o których zapomniały studentki, bo z domu BB wychodził jeden z uczestników programu? TVN na
tak jawny sposób zastosowano na wielką skalę tzw. &lt;foreign lang="eng"&gt;product placement&lt;/&gt;, czyli umieszczanie markowego produktu na ekranie. Każdy, kto choć kilka razy oglądał BB, potrafi wymienić nazwy papierosów, napojów, słodyczy lub piwa, którymi raczyli się mieszkańcy domu. <br>TVN organizuje nabór do drugiej edycji Wielkiego Brata. W krajach, w których organizowano kolejne edycje, żadna nie przebiła popularnością pierwszej. Czy druga edycja przyciągnie w Polsce tylu widzów? Czy zdarzą się takie wypadki, jak np. w jednym z opolskich akademików, gdzie trzeba było użyć gaśnicy, by ugasić smażące się frytki, o których zapomniały studentki, bo z domu BB wychodził jeden z uczestników programu? TVN na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego