Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
przetwórnię 20 mln zł już się zwróciło. Podobny sukces odniosła Cisowianka, która w ciągu dwóch lat stała się groźnym rywalem popularnej wody mineralnej - Nałęczowianki. - Mamy najlepszą dynamikę sprzedaży i już 4 proc. rynku wody w Polsce - nie kryje radości Krzysztof Weka, współwłaściciel Cisowianki.

Choć w procentach liczba ta nie wygląda efektownie, to w przełożeniu na litry robi wrażenie. W zeszłym roku Polacy kupili 60 mln litrów wody ze źródła w Drzewcach koło Nałęczowa. - Pragnienie rynku jest tak duże, że ledwie je zaspokajamy - przyznaje Wiesław Piekarski, dyrektor handlowy. W ostatni majowy weekend, kiedy temperatura skoczyła powyżej 30 stopni Celsjusza, z rozlewni pod
przetwórnię 20 mln zł już się zwróciło. Podobny sukces odniosła Cisowianka, która w ciągu dwóch lat stała się groźnym rywalem popularnej wody mineralnej - Nałęczowianki. - Mamy najlepszą dynamikę sprzedaży i już 4 proc. rynku wody w Polsce - nie kryje radości Krzysztof Weka, współwłaściciel Cisowianki. <br><br>Choć w procentach liczba ta nie wygląda efektownie, to w przełożeniu na litry robi wrażenie. W zeszłym roku Polacy kupili 60 mln litrów wody ze źródła w Drzewcach koło Nałęczowa. - Pragnienie rynku jest tak duże, że ledwie je zaspokajamy - przyznaje Wiesław Piekarski, dyrektor handlowy. W ostatni majowy weekend, kiedy temperatura skoczyła powyżej 30 stopni Celsjusza, z rozlewni pod
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego