Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
chińska. Coraz częściej do megacentrów na obrzeżach miast dowożą klientów i zwiedzających bezpłatne autobusy.
- Moda na wypady do supermarketów jest naturalna. Mamy tam do czynienia z wielkim show: gra muzyka, trwają promocje, błyskają światła. Takie "sklepowe" przedstawienia najzwyczajniej ludzi przyciągają - mówi prof. Jacek Leoński, socjolog. By wizyty w hipermarketach były efektywne, czyli kończyły się ogromnymi zakupami i zostawieniem w kasach sporych sum, specjaliści od psychologii sprzedaży opracowali zasady organizacji sklepów. - Przykuwa się uwagę kolorami, ustawia meble w odpowiedniej kolejności, puszcza muzykę, dzięki której łatwiej decydujemy się na zakup odpowiedniego towaru - ostrzega prof. Goban-Klas. Na wysokości wzroku klientów ustawione są rzeczy
chińska. Coraz częściej do megacentrów na obrzeżach miast dowożą klientów i zwiedzających bezpłatne autobusy.<br> - Moda na wypady do supermarketów jest naturalna. Mamy tam do czynienia z wielkim show: gra muzyka, trwają promocje, błyskają światła. Takie "sklepowe" przedstawienia najzwyczajniej ludzi przyciągają - mówi prof. Jacek Leoński, socjolog. By wizyty w hipermarketach były efektywne, czyli kończyły się ogromnymi zakupami i zostawieniem w kasach sporych sum, specjaliści od psychologii sprzedaży opracowali zasady organizacji sklepów. - Przykuwa się uwagę kolorami, ustawia meble w odpowiedniej kolejności, puszcza muzykę, dzięki której łatwiej decydujemy się na zakup odpowiedniego towaru - ostrzega prof. Goban-Klas. Na wysokości wzroku klientów ustawione są rzeczy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego