Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jej przebiegu. W stadiach końcowych i początkowych proces nie osiąga pełnego charakteru perswazyjnego.
Umotywowane nadawanie wiadomości zależy także od oceny cech odbiorcy przez nadawcę, co w odniesieniu do instrumentalnych form komunikacji, do których należy reklama, równoznaczne jest z określeniem cech grupy docelowej oraz systemu jej preferencji wobec produktu.
Dążąc do efektywnej komunikacji nadawca musi dysponować przesłankami pozwalającymi ocenić ilość posiadanych przez odbiorcę informacji, zarówno przed, jak i po przekazaniu wiadomości. W przypadku zakładanej przez nadawcę rozbieżności między tymi stanami, przekaz powinien być tak konstruowany, by tę rozbieżność zmniejszać. Zmniejszenie to ma dla nadawcy funkcję nagradzającą. W przypadku, gdy nadawca dąży jedynie
jej przebiegu. W stadiach końcowych i początkowych proces nie osiąga pełnego charakteru perswazyjnego. <br>Umotywowane nadawanie wiadomości zależy także od oceny cech odbiorcy przez nadawcę, co w odniesieniu do instrumentalnych form komunikacji, do których należy reklama, równoznaczne jest z określeniem cech grupy docelowej oraz systemu jej preferencji wobec produktu. <br>Dążąc do efektywnej komunikacji nadawca musi dysponować przesłankami pozwalającymi ocenić ilość posiadanych przez odbiorcę informacji, zarówno przed, jak i po przekazaniu wiadomości. W przypadku zakładanej przez nadawcę rozbieżności między tymi stanami, przekaz powinien być tak konstruowany, by tę rozbieżność zmniejszać. Zmniejszenie to ma dla nadawcy funkcję nagradzającą. W przypadku, gdy nadawca dąży jedynie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego