Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
potrzeba będzie znacznie więcej ekspozycji niż w sytuacji, gdy efekt ten zostanie uzupełniony o inne formy procesu wartościowania. Korzystne będzie też zadbanie o to, by z informacją dotrzeć z różnych kanałów medialnych dla wywołania efektu źródła. Ten sposób tworzenia określonego stosunku do wiadomości oraz jej argumentacji jest podstawą do określenia efektywności reklamy na podstawie współczynników dotarcia wiadomości do odbiorcy. Z reguły nie uwzględniają one faktu, że wywołanie określonej postawy może także zależeć od treści i formy komunikatu, co jest niezwykle interesującym uproszczeniem.
Wartość wynikająca z przynależności obiektu do grupy o istotnej ważności dla odbiorcy. Oceny oparte na czynnikach poznawczych charakteryzują trzy
potrzeba będzie znacznie więcej ekspozycji niż w sytuacji, gdy efekt ten zostanie uzupełniony o inne formy procesu wartościowania. Korzystne będzie też zadbanie o to, by z informacją dotrzeć z różnych kanałów medialnych dla wywołania efektu źródła. Ten sposób tworzenia określonego stosunku do wiadomości oraz jej argumentacji jest podstawą do określenia efektywności reklamy na podstawie współczynników dotarcia wiadomości do odbiorcy. Z reguły nie uwzględniają one faktu, że wywołanie określonej postawy może także zależeć od treści i formy komunikatu, co jest niezwykle interesującym uproszczeniem. <br>Wartość wynikająca z przynależności obiektu do grupy o istotnej ważności dla odbiorcy. Oceny oparte na czynnikach poznawczych charakteryzują trzy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego