Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
sama: czarno-biała, nie ma w ich widzeniu pośrednich kolorów. Tak zawsze było i będzie. Jest to związane z szaleństwem tego momentu w życiu, gdy doświadcza się pierwszej miłości. Bezdyskusyjność zdarzeń, ocen, stanowiska w chwili tak silnych emocji - to jest absolutnie uniwersalny problem. Potem człowiek nie jest już tak wrażliwy, egoistyczny, staje się zdolny do ponoszenia kompromisów. Myślę, że ta historia zawsze będzie wzruszała ludzi.
Dlaczego ostatecznie zdecydowaliście się na produkcję najpierw w Polsce, a nie w Rosji jak wcześniej planowaliście?
Bo mamy tak fantastyczną możliwość, bo mamy nagle taką szansę dzięki spotkaniu z wami z
Avonem, z Wielką Kampanią Życia
sama: czarno-biała, nie ma w ich widzeniu pośrednich kolorów. Tak zawsze było i będzie. Jest to związane z szaleństwem tego momentu w życiu, gdy doświadcza się pierwszej miłości. Bezdyskusyjność zdarzeń, ocen, stanowiska w chwili tak silnych emocji - to jest absolutnie uniwersalny problem. Potem człowiek nie jest już tak wrażliwy, egoistyczny, staje się zdolny do ponoszenia kompromisów. Myślę, że ta historia zawsze będzie wzruszała ludzi.<br>Dlaczego ostatecznie zdecydowaliście się na produkcję najpierw w Polsce, a nie w Rosji jak wcześniej planowaliście?<br>Bo mamy tak fantastyczną możliwość, bo mamy nagle taką szansę dzięki spotkaniu z wami z <br>&lt;name type="org"&gt;Avonem&lt;/&gt;, z Wielką Kampanią Życia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego