Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
na 400 km! Do każdego motocykla producent dodawał ręczny sygnał dźwiękowy, bagażnik i podpórkę tylnego koła. W sieci sprzedaży NSU oprócz Quicka oferowano również nieco droższy model Pony o bardziej skomplikowanej konstrukcji. Zamiast rozrusznika typu rowerowego montowano w nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.
Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc w realizacji zdjęć NSU Quick.
Rafał Jemielita

Pod koniec "tłustych" lat dwudziestych rocznie sprzedawano w USA ponad 150 tysięcy luksusowych aut. O względy najbogatszej klienteli zabiegali zarówno potentaci, np. Cadillac, Pierce-Arrow, Franklin, Lincoln, Stutz, Marmon, jak i mniejsze firmy. Packardowi udało
na 400 km! Do każdego motocykla producent dodawał ręczny sygnał dźwiękowy, bagażnik i podpórkę tylnego koła. W sieci sprzedaży NSU oprócz Quicka oferowano również nieco droższy model Pony o bardziej skomplikowanej konstrukcji. Zamiast rozrusznika typu rowerowego montowano w nim nożny "kickstarter" i trzystopniową skrzynię biegów. Ogółem wyprodukowano ponad 100 tysięcy egzemplarzy obu modeli.<br>Panu Markowi Prószyńskiemu dziękujemy za pomoc w realizacji zdjęć NSU Quick.<br>&lt;au&gt;Rafał Jemielita&lt;/au&gt;&lt;/div&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;intro&gt;Pod koniec "tłustych" lat dwudziestych rocznie sprzedawano w USA ponad 150 tysięcy luksusowych aut. O względy najbogatszej klienteli zabiegali zarówno potentaci, np. Cadillac, Pierce-Arrow, Franklin, Lincoln, Stutz, Marmon, jak i mniejsze firmy. Packardowi udało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego