Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
wszelkie badania dotyczące jakości produktów, na które firmy będą się powoływać w reklamie, muszą być przeprowadzone przez niezależne od nadawców reklamy instytuty badawcze. Nadawcy reklamy porównawczej będą musieli wyraźnie określić, czym różnią się ich produkty od produktów, z którymi są porównywane. Nie będzie dopuszczalne dyskredytowanie produktów konkurencyjnych.

2.7. Uwarunkowania ekologiczne

Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej i podejmujące decyzje marketingowe muszą uwzględniać taki ważny element otoczenia, jak ekologia. Istotny jest w tym kontekście dwustronny wpływ tego czynnika, a mianowicie: od strony przepisów dotyczących ochrony środowiska, od strony rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństw wielu krajów europejskich.
Ten pierwszy problem ma charakter ograniczeń
wszelkie badania dotyczące jakości produktów, na które firmy będą się powoływać w reklamie, muszą być przeprowadzone przez niezależne od nadawców reklamy instytuty badawcze. Nadawcy reklamy porównawczej będą musieli wyraźnie określić, czym różnią się ich produkty od produktów, z którymi są porównywane. Nie będzie dopuszczalne dyskredytowanie produktów konkurencyjnych.<br><br>&lt;tit&gt;2.7. Uwarunkowania ekologiczne&lt;/&gt;<br><br>Przedsiębiorstwa działające na rynku Unii Europejskiej i podejmujące decyzje marketingowe muszą uwzględniać taki ważny element otoczenia, jak ekologia. Istotny jest w tym kontekście dwustronny wpływ tego czynnika, a mianowicie: od strony przepisów dotyczących ochrony środowiska, od strony rosnącej świadomości ekologicznej społeczeństw wielu krajów europejskich.<br>Ten pierwszy problem ma charakter ograniczeń
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego