Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w reklamie i public relations (tabl.22).
Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej świadomym ekologicznie. Pewien wpływ mają te tendencje na nowe podejście do dystrybucji. Wpływ na cenę - to konieczność liczenia się
w reklamie i public relations (tabl.22).<br>Widać więc wyraźnie, że w promocji wykorzystuje się atuty samego produktu, jak też zwraca uwagę na proces jego wytwarzania. Celem tych działań promocyjnych jest tworzenie image przedsiębiorstwa jako firmy uwzględniającej w swych poczynaniach potrzebę ochrony środowiska naturalnego człowieka. Podsumowując można stwierdzić, że uwarunkowania ekologiczne stanowią istotny czynnik wpływający na decyzje marketingowe przedsiębiorstw. Głównie chodzi o decyzje dotyczące kształtowania produktu pod kątem ekologicznym i prowadzenia promocji, dzięki której te przedsięwzięcia stają się znane konsumentom coraz bardziej świadomym ekologicznie. Pewien wpływ mają te tendencje na nowe podejście do dystrybucji. Wpływ na cenę - to konieczność liczenia się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego