Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
małe przedsiębiorstwa, to dokonują one zazwyczaj mniejszych wartościowo transakcji i z tego powodu mają mniejsze szanse uzyskać od banków obniżki prowizji z tytułu wymiany dewiz. Z tego wynika wniosek, że wyeliminowanie tych kosztów będzie miało większe znaczenie dla małych i średnich firm.
Ten pozytywny efekt będzie oczywiście dotyczył także polskich eksporterów. Wyeliminowanie ryzyka kursowego i zmniejszenie kosztów wymiany dewiz będzie dla nich korzystnym czynnikiem stwarzającym szanse na poprawę ich konkurencyjności na rynku Unii Europejskiej. Przedsiębiorstwa będą musiały także dokonać weryfikacji swej pozycji rynkowej, gdyż konkurencja się nasili. Zwiększenie swobody działania na całym rynku UE i zwiększenie jego przejrzystości spowoduje zapewne silną
małe przedsiębiorstwa, to dokonują one zazwyczaj mniejszych wartościowo transakcji i z tego powodu mają mniejsze szanse uzyskać od banków obniżki prowizji z tytułu wymiany dewiz. Z tego wynika wniosek, że wyeliminowanie tych kosztów będzie miało większe znaczenie dla małych i średnich firm.<br>Ten pozytywny efekt będzie oczywiście dotyczył także polskich eksporterów. Wyeliminowanie ryzyka kursowego i zmniejszenie kosztów wymiany dewiz będzie dla nich korzystnym czynnikiem stwarzającym szanse na poprawę ich konkurencyjności na rynku Unii Europejskiej. Przedsiębiorstwa będą musiały także dokonać weryfikacji swej pozycji rynkowej, gdyż konkurencja się nasili. Zwiększenie swobody działania na całym rynku UE i zwiększenie jego przejrzystości spowoduje zapewne silną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego