Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
się.
Badania przeprowadzone przez znaną firmę konsultingową Price Waterhouse wskazują na istnienie różnic cen, dochodzących nawet do 80%, na te same produkty poszczególnych firm na różnych rynkach, czego w warunkach jednolitej waluty z pewnością nie da się utrzymać.
Patrząc na tę nową sytuację z punktu widzenia przedsiębiorstw produkcyjnych, także zagranicznych eksporterów, można zauważyć, że konsekwencje pojawienia się jednolitej waluty mogą być różnorodne i będą wymagać podjęcia działań dostosowawczych i uwzględnienia tego faktu w strategiach działania na rynku i w konkretnych decyzjach. Trzeba będzie mianowicie dokonać weryfikacji pozycji konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W
się.<br>Badania przeprowadzone przez znaną firmę konsultingową Price Waterhouse wskazują na istnienie różnic cen, dochodzących nawet do 80%, na te same produkty poszczególnych firm na różnych rynkach, czego w warunkach jednolitej waluty z pewnością nie da się utrzymać.<br>Patrząc na tę nową sytuację z punktu widzenia przedsiębiorstw produkcyjnych, także zagranicznych eksporterów, można zauważyć, że konsekwencje pojawienia się jednolitej waluty mogą być różnorodne i będą wymagać podjęcia działań dostosowawczych i uwzględnienia tego faktu w strategiach działania na rynku i w konkretnych decyzjach. Trzeba będzie mianowicie dokonać weryfikacji pozycji konkurencyjnej firm i przeanalizować, czy nie wpłynie to na zmianę udziałów w rynku. W
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego