Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w Japonii, gdzie tradycyjnie hurtownicy mają szczególne znaczenie w systemie handlu.
Firmy hurtowe odgrywają ważną rolę w transakcjach eksportowo-importowych krajów Unii Europejskiej. Ponieważ brak jest całościowych danych na ten temat w odniesieniu do UE, można posłużyć się przykładem. We Francji 12% obrotów w sektorze hurtu wiąże się z działalnością eksportową. W tego typu działalności uczestniczy 32% firm hurtowych.
Ogólnie biorąc, znaczenie firm hurtowych w różnych krajach UE jest niejednakowe. Udział firm hurtowych czterech krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoch w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.
Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną
w Japonii, gdzie tradycyjnie hurtownicy mają szczególne znaczenie w systemie handlu.<br>Firmy hurtowe odgrywają ważną rolę w transakcjach eksportowo-importowych krajów Unii Europejskiej. Ponieważ brak jest całościowych danych na ten temat w odniesieniu do UE, można posłużyć się przykładem. We Francji 12% obrotów w sektorze hurtu wiąże się z działalnością eksportową. W tego typu działalności uczestniczy 32% firm hurtowych.<br>Ogólnie biorąc, znaczenie firm hurtowych w różnych krajach UE jest niejednakowe. Udział firm hurtowych czterech krajów: Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji i Włoch w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.<br>Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego