Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
swe cechy motywacyjne;
2, określoną ilość informacji istotną ze względu na jej przydatność w konstrukcji wiadomości, którą odbiorca może uznać za interesującą;
3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji do odbiorcy;
4, ładunek emocjonalny argumentacji kodowanej w wiadomości oraz emocje związane ze strukturą samego przekazu;
5, strategie ekspozycji komunikatów określających jej częstość oraz typ sytuacji, w której komunikat dociera do odbiorcy;
6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji.
Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest więc określana przez następujące elementy: formę, treść, ładunek emocjonalny oraz cechy decydujące o ciągłości komunikacji. Ich istotność względem siebie zmienia się wraz ze zmianą
swe cechy motywacyjne; <br>2, określoną ilość informacji istotną ze względu na jej przydatność w konstrukcji wiadomości, którą odbiorca może uznać za interesującą; <br>3, środki formalne umożliwiające tworzenie typów wiadomości gwarantujących dotarcie informacji do odbiorcy; <br>4, ładunek emocjonalny argumentacji kodowanej w wiadomości oraz emocje związane ze strukturą samego przekazu; <br>5, strategie ekspozycji komunikatów określających jej częstość oraz typ sytuacji, w której komunikat dociera do odbiorcy; <br>6, strategie tworzenia komunikatów gwarantujących ciągłość ich identyfikacji. <br>Podstawowa struktura przekazu reklamowego jest więc określana przez następujące elementy: formę, treść, ładunek emocjonalny oraz cechy decydujące o ciągłości komunikacji. Ich istotność względem siebie zmienia się wraz ze zmianą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego