Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
silnego pozytywnego lub negatywnego nastawienia, ich stopień ważności dla odbiorcy nie jest na tyle wysoki, by powodować dążenie do uzyskania informacji o obiekcie i skłaniać do podejmowania działań wobec niego. Stan ten jest celem dla osiągnięcia którego realizowane są strategie reklamowe i propagandowe. Dlatego wiadomości reklamowe w czasie swych pierwszych ekspozycji nie spotykają się z odbiorem intencjonalnym, wymagającym istnienia systemu nastawień na odbiór określonego typu informacji. Odbiór wiadomości reklamowych utrudnia także efekt kulturowy związany z unikaniem wiadomości emitowanych w pasmach lub przestrzeniach reklamowych.
Rossiter i Percy oraz Mitchel i Olson wiążą fakt nabywania intencji związanych z zakupem produktu zarówno z istniejącym
silnego pozytywnego lub negatywnego nastawienia, ich stopień ważności dla odbiorcy nie jest na tyle wysoki, by powodować dążenie do uzyskania informacji o obiekcie i skłaniać do podejmowania działań wobec niego. Stan ten jest celem dla osiągnięcia którego realizowane są strategie reklamowe i propagandowe. Dlatego wiadomości reklamowe w czasie swych pierwszych ekspozycji nie spotykają się z odbiorem intencjonalnym, wymagającym istnienia systemu nastawień na odbiór określonego typu informacji. Odbiór wiadomości reklamowych utrudnia także efekt kulturowy związany z unikaniem wiadomości emitowanych w pasmach lub przestrzeniach reklamowych. <br>Rossiter i Percy oraz Mitchel i Olson wiążą fakt nabywania intencji związanych z zakupem produktu zarówno z istniejącym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego