Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
końcowego etapu kampanii reklamowej, w czasie którego jakość odbioru i interpretacja komunikatu są efektem skuteczności poprzednich ekspozycji wiadomości. Przy niskim zaangażowaniu odbiorcy przetwarzanie komunikatu ma tendencję do przebiegania na poziomie automatycznym. Nie wymaga ono silnej koncentracji odbiorcy na wiadomości, ani też intencji odbioru przekazu. Jego efektywność zależy od liczby powtórzeń ekspozycji wiadomości oraz takiej jej struktury, która może wyzwolić reakcje asocjacyjne. Jeśli ekspozycje przekazu nie zdołają doprowadzić do jego intencjonalnego odbioru na poziomie kontrolowanym, przetwarzanie automatyczne musi w rezultacie doprowadzić do tworzenia się elementarnych związków przyczynowych między elementami przekazu a systemem wiedzy samego odbiorcy. W przeciwnym razie efektywność procesu reklamy jest
końcowego etapu kampanii reklamowej, w czasie którego jakość odbioru i interpretacja komunikatu są efektem skuteczności poprzednich ekspozycji wiadomości. Przy niskim zaangażowaniu odbiorcy przetwarzanie komunikatu ma tendencję do przebiegania na poziomie automatycznym. Nie wymaga ono silnej koncentracji odbiorcy na wiadomości, ani też intencji odbioru przekazu. Jego efektywność zależy od liczby powtórzeń ekspozycji wiadomości oraz takiej jej struktury, która może wyzwolić reakcje asocjacyjne. Jeśli ekspozycje przekazu nie zdołają doprowadzić do jego intencjonalnego odbioru na poziomie kontrolowanym, przetwarzanie automatyczne musi w rezultacie doprowadzić do tworzenia się elementarnych związków przyczynowych między elementami przekazu a systemem wiedzy samego odbiorcy. W przeciwnym razie efektywność procesu reklamy jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego