Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
jest tak zwany efekt ekspozycji opisany przez Roberta Zajonca. Wiąże się on z wpływem częstotliwości kontaktu z obiektem lub informacjami o nim na proces powstawania ocen odnoszących się do tego obiektu. Rozpoznawanie oraz identyfikowanie go jako fakt znany powoduje powstawanie wobec niego pozytywnych preferencji.
W stosunku do procesu reklamy efekt ekspozycji ma najistotniejsze znaczenie wobec kampanii reklamujących produkty nabywane impulsywnie oraz kampanii wykorzystujących lawinowe emitowanie przekazów. W odniesieniu do reklamy produktów racjonalnego zakupu efekt ten wpłynąć może na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych.
Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt
jest tak zwany efekt ekspozycji opisany przez Roberta Zajonca. Wiąże się on z wpływem częstotliwości kontaktu z obiektem lub informacjami o nim na proces powstawania ocen odnoszących się do tego obiektu. Rozpoznawanie oraz identyfikowanie go jako fakt znany powoduje powstawanie wobec niego pozytywnych preferencji. <br>W stosunku do procesu reklamy efekt ekspozycji ma najistotniejsze znaczenie wobec kampanii reklamujących produkty nabywane impulsywnie oraz kampanii wykorzystujących lawinowe emitowanie przekazów. W odniesieniu do reklamy produktów racjonalnego zakupu efekt ten wpłynąć może na przebieg procesów wnioskowania związanych z podejmowaniem decyzji selekcyjnych oraz hierarchicznych. <br>Proces podejmowania decyzji zależny jest także od związków między dostępnością kategorii opisujących produkt
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego